Karadeniz Yürüyüş Yolu : Teşekkür

 


2 yıl 8 ay , 2530 km, 80 yürüyüş, 10 ulaşım, toplam 90 gün süren Karadeniz Yürüyüş yolu maceramda bir çok yardım aldım.Aklımda kalanları unutmadan yazayım ve teşekkür edeyim dedim.
Yürüyüş rotalarina erişim yada eve İzmite dönmek için, 18.000 km yol yapmışız, tepelerde dağlarda 79 km irtifa alıp, 89 km inmişiz.( bazı tepelere ulaşım olunca her iki tarafından da indim, Kartepe, Kartalkaya, Kümbet, Zigana vs)
İlk başta aylarca uzak kaldığım, eşim Şule Şenol ve oğlum Alp Kaan Şenol' a ve beni bu yola teşvik eden Haldun Aydıngün ve Soner Leventoğlu' na teşekkürler
Yolun 401 km sini tek başıma yürüdüm.Tavsiye edilmez tabiki..Geri kalan 2130 km de, 1-4 kişi eşlik etti:
794,5 km Tolga Akgün
778,4 km Levent Gökkuş
700,0 km Alp Kaan Şenol
592,3 km Servet Çataltepe
272,3 km Yaşar Ceylan
220,2 km Mehmet Doğru
165,6 km Özgür Çapraz
165,6 km Recep Akcan
54,2 km Emre Öztürk
27,6 km Cemil Orhan
20,6 km Yaman Öztürk
Teşekkürler arkadaşlar. İyi ki varsınız.
Araba kullanan, evini açan, yemek yediren, kalacak yer ayarlayan, lojistik destek sağlayan, bir çok dostum da oldu. Kendilerine de ayrıca teşekkür ederim.Ulaşım için yaklaşık 18.000 km yol yapmışız. Tek başına çok zor olurdu.
Adem Ayhan (2.685 km)
Selami Karakadı (2.000 km)
Şule Şenol (1860 km)
Salih Gündüz
Emre Kurt
Cihan Soykan
Şenol Tiryaki
Erhan Pekmen
Mehmet Atak
Bünyamin Kıvrak
İmdat Yılmaz
Ayrıca akıl veren, rota öneren, yada wikiloc vs den rotalarını kısmen yada tamamen kullandığım bir çok insan oldu,İsmini bildiklerim aşağıda, diğerleri nick name olduğu için yazmıyorum
Ersin Demirel
Hakime Koç
Burada adını anamadığım, unuttuğum, herkese, evlerini yada yaylalarını açanlara, sofrasını, çayını, ekmeğini, sohbetini , arabasını paylaşan güzel insanlara gönülden teşekkür ederim.
Iyi ki yolum sizler ile kesişmiş.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1189608311816518&id=100023020811392 linkinden ve bu sayfa içindeki diğer linklerden 11 etap ve 80 yürüyüş rotasinin tum wikiloc GPS linklerine yada wikiloc da "oksenol" veya "karadeniz yuruyus yolu" kelimelerini aratarak erişebilirsiniz.
Ayrıca Karadenizyuruyusyolu.blogspot.com sitesini de hazırlıyorum..
Gerekirse beni arayın, her hangi bir kısmını yürümek isteyen herkese yardımcı olacağım

Comments